wtorek, 14 lutego 2012

Hej!
 Chciałam Was wszystkich powitać na moim blogu, który powstał z racji tego, że dzisiaj postanowiłam stawić czoła nowemu wyzwaniu. Jeżeli chodzi o moją osobę to ja mam na imię Patrycja  i w tym roku kończę 20 lat. Studiuję dziennikarstwo muzyczne na pierwszym roku w DSW we Wrocławiu. Myślę, że coś takiego jak prowadzenie bloga pomoże mi się rozwijać w tym kierunku. Chciałabym poznawać Wasze opinie na różne tematy. Byłabym również wdzięczna, gdybyście pisali o czym chcecie czytać? Co tak naprawdę Was interesuję, a ja będę starła się odpowiadać na wszystkie Wasze prośby oraz pytania. Z racji tego, że mój kierunek studiów wiąże się z muzyka, która jest dla nas wszystkich czymś ważnym i towarzyszy nam w każdej chwili naszego życia, to na pewno nie zabraknie tutaj dotyczących tego aktualności.



A teraz może na początek coś dotyczącego świata mody. Kilka zdjęć z najnowszej kolekcji H&M Fashion Against AIDS, gdzie 25% sprzedaży będzie przeznaczona na akcje charytatywne. Góruje tutaj styl hipisowski z elementami najnowszych trendów.












Jak Wam się podoba?
Więcej zobaczycie na http://www.stylistka.pl/h-m-kolekcja-fashion-against-aids/

Patrycja.








5 komentarzy:

  1. Piekniee :D Patrycjaa MUZYKA MUZYKA I JESZCZE RAZ MUZYKA !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Johny oczywiscie czeka na wywiad a sumastyli:P pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha dobrze postaram się cos załatwić najszybciej i najlepszej jak potrafie ;)

      Usuń
  3. Klucha ja chce ten pióropusz :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest nowa kolekcja H&M więc myslę, że juz niedługo będziesz mogła kupić go w sklepie ;)

      Usuń