piątek, 17 lutego 2012

Witajcie kochani! Jak Wam minął tłusty czwartek? Brzuszki pełne? ;)
Chciałabym Was prosić o POMOC DLA CHORYCH DZIECI.



Kochani!
Świetna AKCJA DLA SZKÓŁ, w której uczestniczymy!!
Dlatego NAGŁAŚNIAMY, NAGŁAŚNIAMY i Wy też nagłaśniajcie,
bo m.in. nasze choruszki mogą zyskać znaczki pocztowe na wysyłanie apeli do instytucji i firm :-)
Polecajcie apel, drukujcie, rozwieszajcie, wstawiajcie na portale społecznościowe i fora szkół.
ZORGANIZUJ ZBIÓRKĘ ZNACZKÓW ZA 1,55 PLN W SWOJEJ SZKOLE (organizatorem zbiórki znaczków jest szkoła, a nie Stowarzyszenie Pomocy Chorym Dzieciom)
AKCJA POLEGA NA ZEBRANIU JAK NAJWIĘKSZEJ ILOŚCI ZNACZKÓW.

GŁÓWNĄ NAGRODĄ DLA SZKOŁY, KTÓRA ZBIERZE NAJWIĘCEJ ZNACZKÓW JEST:
SPOTKANIE Z AKTOREM MAĆKIEM MUSIAŁEM!! (m.in. serial Rodzinka.pl)

AKCJA TRWA DO 10 MARCA 2012 r.

Więcej informacji i wątek na forum pod linkiem: http://www.podaruj-zycie.eu.org/forum/index.php?topic=2322.msg36697#new

Więcej informacji i cały regulamin akcji na plakacie.

Zachęcam wszystkich do rozpowszechnienia tej akcji. Pomóżmy chorym dzieciom. Spróbujcie porozmawiać z pedagogami w swoich szkołach, myślę, że na pewno zgodzą się i z wielką chęcią pomogą !!!  
Patrycja.

4 komentarze:

  1. Co do konkursu.
    TO bierzesz udział czy nie?
    Nie podałaś mejla ani nic :P

    OdpowiedzUsuń
  2. O! Naprawde ciekawa, szczytna akcja. To dobrze, ze jeszcze sa ludzie, ktorzy cos takiego organizuja ;) Pozdrawiam i zapraszam do mnie jeśli masz ochotę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Co tam :D Co myślisz o Korei?:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję Ci bardzo za obserwowanie mojego bloga. Myślę, że będziesz wchodziła coraz częściej :) Właśnie dla takich ludzi jak Ty jest mi warto prowadzić bloga. Ja również, będę tutaj często zaglądała. Widzę, że blog o modzie!;-) Bardzo fajnie. Mam do Ciebie ogromną prośbę, Partycja. Jeżeli mogłabyś umieścić link do mojego bloga i napisać kilka słów o nim, byłabym Ci bardzo wdzięczna i odwdzięczę się tym samym. Pozdrawiam i całuję.

    OdpowiedzUsuń