czwartek, 16 lutego 2012

Hej!
Witajcie w tłusty czwartek! Dzisiaj jest ten dzień, gdzie możemy jeść pączki i nie mieć wyrzutów sumienia. Za oknem mamy piękną pogodę a ja dzisiaj napisze Wam kilka słów o zmarłej w ubiegłą sobotę amerykańskiej piosenkarce muzyki pop, mianowicie Whitney Houston. Była ona według Księgi Guinnessa najczęściej nagradzaną wokalistką. W ciągu swojej kariery otrzymała 5 nagród Grammy, 19 American Music Awards, 5 People's Choice Awards oraz 2 nagrody Emmy. Whitney była nie tylko bardzo utalentowaną piosenkarka, ale również aktorką. Jej największym sukcesem była rola w filmie "The Bodyguard", do którego nagrała swój największy hit " I Will Always Love You". Ale przejdę już do informacji, którą chciałam Wam przekazać, otóż 18 lutego, czyli już w tą sobotę odbędzie się pogrzeb. Gwiazda zostania pożegnana w Newark, w stanie New Jersey. Msza żałobna, tylko dla członków rodziny, odbędzie się w New Hope Baptist Church w Newark- kościele z czasów dzieciństwa Houston.



Co myślicie o jej muzyce, głosie? 
Chciałabym Was zapytać za co Wy podziwialiście Whitney?


 Na koniec postanowiłam wrzucić kilka zestawów, które bardzo mi się spodobały. 
Ten zestaw jest idealnie w moim guście. Sweterek jest uroczy, długi i ciepły, czarne rurki ewentualnie mogą być leginsy, do tego ciepłe Emu, brązowa torba, czapka i jesteśmy ubrane :)
W tym zestawie urzekły mnie buty no i oczywiście kolczyki ;)
Idealny !;D


A Wam, który zestaw podoba się najbardziej? 

Na dziś to już wszystko ;) Dużo pączków!:)
Patrycja.






6 komentarzy:

  1. Dziękuję :) podziwiałam ją przede wszystkim z cudowny, potężny głos. Ostatni zestaw najfajniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne stroje :-D. Do Whitney Houston nic nie mam, ale kiedy milionowy raz słyszę tylko fragment "and iiiiiiii" w wiadomościach, to się irytuję. Jednak na pewno miała wspaniały głos :-).

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne inspiracje! trzeci zestaw szczególnie mi się podoba ;P

    To straszne że odchodzi tyle cudownych osób- Whitney, wcześniej Amy... ;(

    ach, mimo wszystko pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne outfity ! :) Miała genialny głos!

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy zestawik <3

    zapraszam na konkurs ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna kolorystyka w tych zestawach brąz, beż i czerń moje ulubione ;)

    OdpowiedzUsuń