środa, 15 lutego 2012

Witajcie;)
Dopiero co podniosłam się z łóżka. Ale już jestem i mam dla Was kochani nowe wieści otóż przeczytałam właśnie na stronie ESKI, że Adele, którą myślę wszyscy bardzo dobrze znamy robi sobie przerwę w swojej karierze muzyczne na co najmniej 4 lata. Twierdzi, że ciągle pracuję i nie mam tak naprawdę czasu dla siebie i dla miłości:

Uciekam na cztery, pięc lat! Nieustannie gdzieś gonię, pracuję, a moje związki rozpadają się - powiedziała Adele w wywiadzie dla magazynu Vogue- Chcę mieć więcej czasu dla miłości. Zakochać się i być szczęśliwą i może w końcu napiszę radosną płytę- dodała brytyjska wokalistka.


Występ Adele podczas ceremonii Grammy Awards 2012
http://www.youtube.com/watch?v=yZj5C_U7U1Q
W ubiegłą niedzielę Adele pobiła wszystkich. Do jej rąk powędrowało, aż 6 statuetek. Miejmy nadzieję, że brytyjska wokalistka prędko wróci do swojej kariery.




Chciałam jeszcze na koniec podziękować! Ciesze się, że mój pomysł z prowadzeniem bloga tak Wam się spodobał. Wielu z Was wysyłało mi swoje propozycję, o czym chcielibyście tutaj czytać. Postaram się spełnić Wasze oczekiwania najlepiej jak potrafię ! :D

Miłego dnia !:*
Patrycja.









2 komentarze:

  1. kochana Klusiu ;DD niedlugo widzimy Cie na Vivie! ;DDD buziaki i pozdrawiam. goood job! ;D Iduś

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iduś myślę, że jeszcze czeka mnie duzo pracy i nauki;)

      Usuń